środa, 29 lutego 2012

'Kingpin'

'Kingpin', upolowany w MT 10, trafił wreszcie na stół. Przy czytaniu reguł sprawia wrażenie gry dość skomplikowanej, ale w praktyce jest bardzo przyjemną grą logiczną z leciutkim elementem losowym. Wymaga sporo myślenia, ale bardzo niewielki rozmiar planszy powoduje, że gra jest bardzo 'kontaktowa' i szybka. Ponadto, zasady uniemożliwiają remis, wymuszając agresywną rolę na pierwszym graczu, co dodatkowo zwiększa dynamizm rozgrywki.

(Generalnie, gra miała szanse zostać hitowym logicznym filerem a la 'Hive', ale załatwiło ją wydanie w wielkim pudle i w cenie 2-3 razy zbyt wysokiej.)

Są dwie różne plansze, są 4 różne armie, są warianty rozgrywki - wygląda na to, że jeszcze trochę czasu z 'Kingpinem' spędzimy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz