czwartek, 22 września 2011

Buzz: 2011-09-22 08:48

tag:google.com,2010:buzz:z12oc30yjwefj3o5e04cdljidk3uxdbjvfw
Adrian Wiechec
Adrian Wiechec
118426383622680449865

Sep 22, 2011
Sep 22, 2011
Buzz
Public

Torchwood 4x08 ("End of the Road"): po odcinku, który wydaje się wszystko tłumaczyć, dostajemy pi...


Torchwood 4x08 ("End of the Road"): po odcinku, który wydaje się wszystko tłumaczyć, dostajemy pigułę, że jednak wcale nie. Pole blokujące wygląda na dość potężny artefakt, ale głównie jest chyba urządzeniem narracyjnym, mającym pokłocić Torchwood z CIA. Smutne, że Nana Visitor umarła tak szybko - ale na pocieszenie dostajemy Johna deLancie.

Torchwood 4x09 ("The Gathering"): i nic tak oczywiście nie podnosi ciśnienia, jak 'Dwa miesiące później': "Wiecie, generalnie sytuacja jest już tak beznadziejna, że teraz możecie sobie tylko spróbować wyobrazić takie życie przez 2 miesiące". Danes przyłącza się do 'drużyny' (Pullman gra świetnie) i cała załoga rusza na misję do Szanghaju/Buenos Aires - szykuje się wielkie końcowe starcie.

Torchwood 4x10 ("The Blood Line"): no i niestety końcówka w stylu pierwszych dwóch sezonów - po wielu wskazówkach, sugestiach i podpowiedziach 'The Blessing' okazuje się wielkim-kompletnie-nie-wiadomo-czym. Nie wiadomo, co to. Nie wiadomo, skąd się wzięło. Nie wiadomo, co właściwie robi. Nie wiadomo, czemu Jack stał się śmiertelny.
Wiadomo za to, że było trochę żwawej akcji, wybuchów i walk. Kwestia ludzkiej natury została rozwiązana prostym "tak, ludzie powinni umrzeć".
Przyszłość Torchwoodu zapowiada się różowo. Aha - i na koniec dostaliśmy ulubione Daviesowskie 'What? What? WHAT?!'. :)

Generalnie: lepiej niż sezon 1&2, znacząco słabiej niż w zeszłym roku. Ale też powtórka mistrzostwa świata z 'Children of the Earth' nie była łatwym zadaniem.

Torchwood 4x08 ("End of the Road"): po odcinku, który wydaje się wszystko tłumaczyć, dostajemy pigułę, że jednak wcale nie. Pole blokujące wygląda na dość potężny artefakt, ale głównie jest chyba urządzeniem narracyjnym, mającym pokłocić Torchwood z CIA. Smutne, że Nana Visitor umarła tak szybko - ale na pocieszenie dostajemy Johna deLancie.

Torchwood 4x09 ("The Gathering"): i nic tak oczywiście nie podnosi ciśnienia, jak 'Dwa miesiące później': "Wiecie, generalnie sytuacja jest już tak beznadziejna, że teraz możecie sobie tylko spróbować wyobrazić takie życie przez 2 miesiące". Danes przyłącza się do 'drużyny' (Pullman gra świetnie) i cała załoga rusza na misję do Szanghaju/Buenos Aires - szykuje się wielkie końcowe starcie.

Torchwood 4x10 ("The Blood Line"): no i niestety końcówka w stylu pierwszych dwóch sezonów - po wielu wskazówkach, sugestiach i podpowiedziach 'The Blessing' okazuje się wielkim-kompletnie-nie-wiadomo-czym. Nie wiadomo, co to. Nie wiadomo, skąd się wzięło. Nie wiadomo, co właściwie robi. Nie wiadomo, czemu Jack stał się śmiertelny.
Wiadomo za to, że było trochę żwawej akcji, wybuchów i walk. Kwestia ludzkiej natury została rozwiązana prostym "tak, ludzie powinni umrzeć".
Przyszłość Torchwoodu zapowiada się różowo. Aha - i na koniec dostaliśmy ulubione Daviesowskie 'What? What? WHAT?!'. :)

Generalnie: lepiej niż sezon 1&2, znacząco słabiej niż w zeszłym roku. Ale też powtórka mistrzostwa świata z 'Children of the Earth' nie była łatwym zadaniem.



http://activitystrea.ms/schema/1.0/photo





Buzz: 2011-09-22 08:12

tag:google.com,2010:buzz:z12ac5mwmlaqybduh22gfvmg0yredvyuz
Adrian Wiechec
Adrian Wiechec
118426383622680449865

Sep 22, 2011
Sep 22, 2011
Buzz
Public

Dziesiąty MathTrade zakończony. Wystawiłem sporo samoróbek, do których już nie miałem zamiaru wra...


Dziesiąty MathTrade zakończony. Wystawiłem sporo samoróbek, do których już nie miałem zamiaru wracać. Udało się zdobyć [brakującą do kolekcji :)] 'Konfrontację' oraz 'Kingpina' i kramerowską 'Expedition'. 'Olymposa' nie skosiłem, ale i tak jestem zadowolony :)

Dziesiąty MathTrade zakończony. Wystawiłem sporo samoróbek, do których już nie miałem zamiaru wracać. Udało się zdobyć [brakującą do kolekcji :)] 'Konfrontację' oraz 'Kingpina' i kramerowską 'Expedition'. 'Olymposa' nie skosiłem, ale i tak jestem zadowolony :)




http://activitystrea.ms/schema/1.0/article
#10 Polski MatHandel (Polish Math Trade) | BoardGameGeek




Buzz: 2011-09-22 08:04

tag:google.com,2010:buzz:z12uu3uphyqch30th22gfvmg0yredvyuz
Adrian Wiechec
Adrian Wiechec
118426383622680449865

Sep 22, 2011
Sep 22, 2011
Buzz
Public

'Eminent Domain' powróciło na stół, tym razem już w wersji oficjalnie wydanej. Pierwsze wrażenia ...


'Eminent Domain' powróciło na stół, tym razem już w wersji oficjalnie wydanej. Pierwsze wrażenia sprzed kilku miesięcy potwierdziły się: gra jest bardzo dobra. Użyty mechanizm budowania talii jest mocno odmienny od Dominiona - i w dodatku jest tylko jednym z użytych mechanizmów. Gra właściwie ma 'feel' eurogry (kila różnych zazębiających się mechanizmów, wiele możliwych strategii). Losowość niewielka, można sobie coś zaplanować i spróbować realizować. Około godzinki na partię - może nie blitz, ale za to jest czas, żeby trochę pokombinować. Gra niewątpliwie będzie mocno eksploatowana.

(Uwaga dla wszystkich grających pierwszy raz: nie zapominajcie o 'dissent' - jeśli nie podążasz za rolą, dobierasz kartę!)

'Eminent Domain' powróciło na stół, tym razem już w wersji oficjalnie wydanej. Pierwsze wrażenia sprzed kilku miesięcy potwierdziły się: gra jest bardzo dobra. Użyty mechanizm budowania talii jest mocno odmienny od Dominiona - i w dodatku jest tylko jednym z użytych mechanizmów. Gra właściwie ma 'feel' eurogry (kila różnych zazębiających się mechanizmów, wiele możliwych strategii). Losowość niewielka, można sobie coś zaplanować i spróbować realizować. Około godzinki na partię - może nie blitz, ale za to jest czas, żeby trochę pokombinować. Gra niewątpliwie będzie mocno eksploatowana.

(Uwaga dla wszystkich grających pierwszy raz: nie zapominajcie o 'dissent' - jeśli nie podążasz za rolą, dobierasz kartę!)



http://activitystrea.ms/schema/1.0/photo





tag:google.com,2010:buzz-comment:z12uu3uphyqch30th22gfvmg0yredvyuz:1316705256349000
Lukasz Pogoda
Lukasz Pogoda
116023755143309267196

A jak działa na 2 os?
Sep 22, 2011
Sep 22, 2011
tag:google.com,2010:buzz-comment:z12uu3uphyqch30th22gfvmg0yredvyuz:1316705367628000
Adrian Wiechec
Adrian Wiechec
118426383622680449865

Działa równie dobrze na dwie i trzy osoby. Na cztery jeszcze nie grałem.
Sep 22, 2011
Sep 22, 2011

Buzz: 2011-09-22 07:51

tag:google.com,2010:buzz:z12let0jnzv0ffovh22gfvmg0yredvyuz
Adrian Wiechec
Adrian Wiechec
118426383622680449865

Sep 22, 2011
Sep 22, 2011
Buzz
Public

Caprica 1x01 ('Pilot'): całkiem ciekawie się zapowiadający serial. Nie dzieje się wiele, ale za t...


Caprica 1x01 ('Pilot'): całkiem ciekawie się zapowiadający serial. Nie dzieje się wiele, ale za to (jak w przypadku BSG) klimat jest gęsty, aktorzy graja znakomicie i w tle gra rewelacyjna muzyka. Oczywiście trzeba też wziąć pod uwagę, że jestem też całkowicie nieobiektywny, jeśli chodzi o cyberpunkowe klimaty, a tych tutaj pełno :)

Może trochę drażnić 'prequelowość' tego serialu - gdybym był złośliwy, powiedziałbym, że Moore nadal (po 'The Plan') usiłuje wytłumaczyć, o co właściwie chodzi w zakończeniu BSG :)

Caprica 1x01 ('Pilot'): całkiem ciekawie się zapowiadający serial. Nie dzieje się wiele, ale za to (jak w przypadku BSG) klimat jest gęsty, aktorzy graja znakomicie i w tle gra rewelacyjna muzyka. Oczywiście trzeba też wziąć pod uwagę, że jestem też całkowicie nieobiektywny, jeśli chodzi o cyberpunkowe klimaty, a tych tutaj pełno :)

Może trochę drażnić 'prequelowość' tego serialu - gdybym był złośliwy, powiedziałbym, że Moore nadal (po 'The Plan') usiłuje wytłumaczyć, o co właściwie chodzi w zakończeniu BSG :)



http://activitystrea.ms/schema/1.0/photo





poniedziałek, 19 września 2011

Buzz: 2011-09-19 12:25

tag:google.com,2010:buzz:z12ujjkhysfqwtu1r22gfvmg0yredvyuz
Adrian Wiechec
Adrian Wiechec
118426383622680449865

Sep 19, 2011
Sep 19, 2011
Buzz
Public

"Świat Gier Planszowych" 18 jakoś taki mało inspirujący. Zasadniczo dowiedziałem się jedynie, że ...


"Świat Gier Planszowych" 18 jakoś taki mało inspirujący. Zasadniczo dowiedziałem się jedynie, że Hansa Teutonica godna jest bliższych oględzin i że Qubix można traktować jako planszową formę Puzzle Fightera. I że nazwa 'warcaby' pochodzi od niemieckiej nazwy trik-traka :)

"Świat Gier Planszowych" 18 jakoś taki mało inspirujący. Zasadniczo dowiedziałem się jedynie, że Hansa Teutonica godna jest bliższych oględzin i że Qubix można traktować jako planszową formę Puzzle Fightera. I że nazwa 'warcaby' pochodzi od niemieckiej nazwy trik-traka :)



http://activitystrea.ms/schema/1.0/photo





Buzz: 2011-09-18 23:54

tag:google.com,2010:buzz:z12jglr5uq32ydpr304cdljidk3uxdbjvfw
Adrian Wiechec
Adrian Wiechec
118426383622680449865

Sep 19, 2011
Sep 19, 2011
Buzz
Public

Doctor Who 6x11 ('The God Complex'): załoga TARDIS kontra hotel z lat 80-tych żywiący się wiarą. ...


Doctor Who 6x11 ('The God Complex'): załoga TARDIS kontra hotel z lat 80-tych żywiący się wiarą. Dokładnie tak odjechane, jak brzmi - tylko Anglicy potrafią opowiadać historie w tym stylu. Ciekawe natomiast są efekty nietypowe dla tego stylu odcinków: po pierwsze, typowy 'redshirtowy' kosmita przeżył - a po drugie, stwór przekonał doktora, żeby wysadzić Amy i Rory'ego. Na dwa odcinki przed końcem sezonu? Szykuje się coś dziwnego.

Doctor Who 6x11 ('The God Complex'): załoga TARDIS kontra hotel z lat 80-tych żywiący się wiarą. Dokładnie tak odjechane, jak brzmi - tylko Anglicy potrafią opowiadać historie w tym stylu. Ciekawe natomiast są efekty nietypowe dla tego stylu odcinków: po pierwsze, typowy 'redshirtowy' kosmita przeżył - a po drugie, stwór przekonał doktora, żeby wysadzić Amy i Rory'ego. Na dwa odcinki przed końcem sezonu? Szykuje się coś dziwnego.



http://activitystrea.ms/schema/1.0/photo