tag:google.com,2010:buzz:z12fsfnwqrylupofj22gfvmg0yredvyuz
Adrian Wiechec
118426383622680449865
Nov 12, 2011
Nov 12, 2011
Buzz
Public
Adrian Wiechec
118426383622680449865
Nov 12, 2011
Nov 12, 2011
Buzz
Public
'Core Worlds' to deck-builder w klimacie SF. Z grubsza próbuje wziąć metodę z Thunderstone'a i As...
'Core Worlds' to deck-builder w klimacie SF. Z grubsza próbuje wziąć metodę z Thunderstone'a i Ascension (losowe karty do zakupu), ale tak, żeby gracze zawsze wiedzieli, jakie potężne (warte wiele VP) karty czekają na nich na końcu. Pierwsza partia w cztery osoby trochę się ślimaczyła, ale później powinno być lepiej. Różnorodność kart jest spora, gra jest dość przejrzysta, ale - prawdę mówiąc - od kiedy mamy Eminent Domain, nie widzę powodu, żeby grać w deck-buildery pierwszej generacji.
Ciekawy zbieg okoliczności: kiedy czytałem opis tematu gry (barbarzyńskie królestwa na obrzeżach upadającego Imperium kierują się w stronę Planet Centralnych), miałem mocne skojarzenie z 'Fundacją'. A potem Andrew Parks ujawnił w 'Zapiskach Projektanta', że faktycznie inspirował się 'Fundacją'.
Ciekawy zbieg okoliczności: kiedy czytałem opis tematu gry (barbarzyńskie królestwa na obrzeżach upadającego Imperium kierują się w stronę Planet Centralnych), miałem mocne skojarzenie z 'Fundacją'. A potem Andrew Parks ujawnił w 'Zapiskach Projektanta', że faktycznie inspirował się 'Fundacją'.
'Core Worlds' to deck-builder w klimacie SF. Z grubsza próbuje wziąć metodę z Thunderstone'a i Ascension (losowe karty do zakupu), ale tak, żeby gracze zawsze wiedzieli, jakie potężne (warte wiele VP) karty czekają na nich na końcu. Pierwsza partia w cztery osoby trochę się ślimaczyła, ale później powinno być lepiej. Różnorodność kart jest spora, gra jest dość przejrzysta, ale - prawdę mówiąc - od kiedy mamy Eminent Domain, nie widzę powodu, żeby grać w deck-buildery pierwszej generacji.
Ciekawy zbieg okoliczności: kiedy czytałem opis tematu gry (barbarzyńskie królestwa na obrzeżach upadającego Imperium kierują się w stronę Planet Centralnych), miałem mocne skojarzenie z 'Fundacją'. A potem Andrew Parks ujawnił w 'Zapiskach Projektanta', że faktycznie inspirował się 'Fundacją'.
Ciekawy zbieg okoliczności: kiedy czytałem opis tematu gry (barbarzyńskie królestwa na obrzeżach upadającego Imperium kierują się w stronę Planet Centralnych), miałem mocne skojarzenie z 'Fundacją'. A potem Andrew Parks ujawnił w 'Zapiskach Projektanta', że faktycznie inspirował się 'Fundacją'.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz