wtorek, 22 listopada 2011

Nowa Era

Miałem co prawda mocne postanowienie, żeby nie testować na sobie produktów Portalu, ale:
1) 'Nowa Era' to właściwie poprawiona wersja '51' (jak 'Undead' jest poprawioną wersją 'Strongholda', nowe wydanie 'Pret-a-Porter' poprawia błędy oryginału, itd.)
2) zmusili mnie ('Zagraj', powiedział Marcin).

W praniu gra okazała się właściwie całkiem przyjemna. Choć ciężko znoszę granie w gry, do których sam nie czytałem instrukcję, tym razem z grubsza byłem w stanie się zorientować. Graficznie jest ładna i dość w sumie przejrzysta (choć oznaczenie fabryka-cecha-akcja jest niepotrzebnie przekombinowane). 'Feel' gdzieś między 'Race for the galaxy' a 'Glory to Rome' - mechanika dość precyzyjna, ale karty odjechane w tysiącu różnych kierunków.
Podsumowując, kupować raczej nie będę, ale jak mnie znowu ktoś zmusi, chętnie zagram. Ale najpierw przeczytam jednak instrukcję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz