tag:google.com,2010:buzz:z13hizxijka4ubnhf04cdljidk3uxdbjvfw

Adrian Wiechec
118426383622680449865
May 23, 2011
May 23, 2011
Buzz
Public

Adrian Wiechec
118426383622680449865
May 23, 2011
May 23, 2011
Buzz
Public
Skusiłem się na Icehouse'owe piramidki z okazji wyprzedaży i nie byłem właściwie pewny, czy się d...
Skusiłem się na Icehouse'owe piramidki z okazji wyprzedaży i nie byłem właściwie pewny, czy się do czegoś przydadzą. Okazuje się, że Yinsh był pierwszą jaskółką i faktycznie, gry logiczne ('abstrakty' w BGG-mowie) się nam zdecydowanie podobają.
Na pierwszy ogień poszło 'Subdivision', gra niespecjalnie popularna nawet wśród icehouse'owców - choć Ci, którzy ją znają, oceniają ją generalnie pozytywnie. Gra szybka i prosta, ale wymagająca. Bardzo dobra na pierwszy kontakt z piramidami, gra się bardzo przyjemnie.
Drugi był klasyk: 'Pikemen' i to jest gra, która - że się tak wyrażę - wymiata. Klimaty jakby szachowe - bez strategicznego planowania się nie obejdzie, ale są tylko trzy rodzaje figur i wszystkie poruszają się tak samo, co skutkuje dość mocną przejrzystością sytuacją na planszy.
Nic dziwnego, że jest to Icehouse'owy klasyk - i nic dziwnego, że Nestor wydał ją jako osobną grę bez użycia piramidek (Star Fleet Scrumble).
Ania natomiast jest w tą grę zabójcza :)
Na pierwszy ogień poszło 'Subdivision', gra niespecjalnie popularna nawet wśród icehouse'owców - choć Ci, którzy ją znają, oceniają ją generalnie pozytywnie. Gra szybka i prosta, ale wymagająca. Bardzo dobra na pierwszy kontakt z piramidami, gra się bardzo przyjemnie.
Drugi był klasyk: 'Pikemen' i to jest gra, która - że się tak wyrażę - wymiata. Klimaty jakby szachowe - bez strategicznego planowania się nie obejdzie, ale są tylko trzy rodzaje figur i wszystkie poruszają się tak samo, co skutkuje dość mocną przejrzystością sytuacją na planszy.
Nic dziwnego, że jest to Icehouse'owy klasyk - i nic dziwnego, że Nestor wydał ją jako osobną grę bez użycia piramidek (Star Fleet Scrumble).
Ania natomiast jest w tą grę zabójcza :)
Skusiłem się na Icehouse'owe piramidki z okazji wyprzedaży i nie byłem właściwie pewny, czy się do czegoś przydadzą. Okazuje się, że Yinsh był pierwszą jaskółką i faktycznie, gry logiczne ('abstrakty' w BGG-mowie) się nam zdecydowanie podobają.
Na pierwszy ogień poszło 'Subdivision', gra niespecjalnie popularna nawet wśród icehouse'owców - choć Ci, którzy ją znają, oceniają ją generalnie pozytywnie. Gra szybka i prosta, ale wymagająca. Bardzo dobra na pierwszy kontakt z piramidami, gra się bardzo przyjemnie.
Drugi był klasyk: 'Pikemen' i to jest gra, która - że się tak wyrażę - wymiata. Klimaty jakby szachowe - bez strategicznego planowania się nie obejdzie, ale są tylko trzy rodzaje figur i wszystkie poruszają się tak samo, co skutkuje dość mocną przejrzystością sytuacją na planszy.
Nic dziwnego, że jest to Icehouse'owy klasyk - i nic dziwnego, że Nestor wydał ją jako osobną grę bez użycia piramidek (Star Fleet Scrumble).
Ania natomiast jest w tą grę zabójcza :)
Na pierwszy ogień poszło 'Subdivision', gra niespecjalnie popularna nawet wśród icehouse'owców - choć Ci, którzy ją znają, oceniają ją generalnie pozytywnie. Gra szybka i prosta, ale wymagająca. Bardzo dobra na pierwszy kontakt z piramidami, gra się bardzo przyjemnie.
Drugi był klasyk: 'Pikemen' i to jest gra, która - że się tak wyrażę - wymiata. Klimaty jakby szachowe - bez strategicznego planowania się nie obejdzie, ale są tylko trzy rodzaje figur i wszystkie poruszają się tak samo, co skutkuje dość mocną przejrzystością sytuacją na planszy.
Nic dziwnego, że jest to Icehouse'owy klasyk - i nic dziwnego, że Nestor wydał ją jako osobną grę bez użycia piramidek (Star Fleet Scrumble).
Ania natomiast jest w tą grę zabójcza :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz